De klachtenprocedure van fonq.nl
Het kan zijn dat je een klacht hebt over fonq.nl. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien je klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.
Het verwerken van een klacht
Hoe behandelen wij een klacht?
  • Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht (binnen 14 dagen ontvang je een reactie)
  • Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht
  • Wij nemen contact met je op samen tot een oplossing te komen
  • Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken
  • Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen 


Hoe kun je een klacht indienen?

Fonq.nl B.V.
T.a.v. Teamleider Klantenservice
Postbus 40265
3504 AB Utrecht
T | 030 - 24 75 015
E | klantenservice@fonq.nl  

Vul het online klachtenformulier in: 
Je kunt gebruik maken van deze service wanneer het product bij een fonq.nl shop is aangeschaft.

 

De ApartDesign klantenservice staat voor u klaar!
ApartDesign.nl Winkel in Alkmaar
 
 
Shop op trends!
ApartDesign.nl Trends Werelds Design
ApartDesign.nl Trends Art Deco
ApartDesign.nl Trends Kleurrijk Wonen
fonq.nl

Inloggen als bestaande klant

Wanneer je eerder een bestelling hebt geplaatst bij fonq.nl of één van onze 125 speciaalzaken, dan kun je inloggen met je klantgegevens.

 

Om je zo goed mogelijk te helpen gebruikt Apartdesign.nl cookies - Meer informatie over cookies

Verberg deze melding